11.12.2019
Керівник практики нерухомості та будівництва ЮФ «Салком» Тимофій Сікорський поділився своїми поглядами на останні зміни у Законі України «Про рекламу» щодо рекламування об’єктів будівництва.
Оскільки з 18.04.2020 набувають чинності зміни до Закону України «Про рекламу», які вводять обмеження реклами об’єктів будівництва, то важливим є правильне розуміння забудовниками цих законодавчих змін.
Головне в цих змінах, що реклама об’єкта будівництва буде вважатися законною лише тоді, коли у замовника будівництва в наявності є зареєстровані права на земельну ділянку і дозвіл на будівельні роботи, а у підрядника – ліцензія на виконання будівельних робіт. Окрім того, якщо залучення коштів на будівництво здійснюється через Фонд фінансування будівництва, Фонд операцій з нерухомістю або через цільові облігації (тобто через фінансово-кредитні механізми), то у особи, яка залучає кошти, додатково повинна бути ліцензія на фінпослуги.
Більш детально читайте блог Тимофія Сікорського за посиланням.